Marketing i reklama

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. […]

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

By konsument zauważył twój biznes musisz nie tylko złożyć firmową stronę www, ale także postarać się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe rzetelne i użyteczne dla potencjalnego klienta artykuły. Ale nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Zapłaciłeś fortunę za swoją witrynę internetową, a ona nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w nowoczesne rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się mimo intensywnych działań? Najpewniej powodów należy szukać w małej widoczności w internecie. Internauci zwykle używają wyszukiwarek – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, […]

Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszym kryterium, którym kierują się klienci. […]

Tone of voice w content marketingu i nie tylko. Dlaczego unikalny sposób komunikacji marki jest ważny?

Żartobliwy lub poważny, formalny lub swobodny, rzeczowy lub entuzjastyczny – marki mają różne style komunikacji. Wyjaśniamy, dlaczego tone of voice jest ważny i prezentujemy przykłady jego zastosowania. Czym jest tone of voice? Tone of voice – dosłownie „ton głosu” – to styl komunikacji marki z jej odbiorcami. Chodzi tu o dobór słownictwa, ale nie tylko […]

Co jest najważniejsze w projektowaniu stron internetowych?

Funkcjonalność witryn internetowych bierze się w szczególności z ich projektów. Projektując witryny www należy nie tylko pamiętać o walorach wizualnych, ale również doświadczeniu klientów – jeżeli nawigacja po serwisie przysporzy im trudności, od razu wejdą na inną witrynę lub zdecydują się na usługi konkurencji. Żeby zatem witryna dała nam spodziewane zyski, powinniśmy zatroszczyć się o […]

Usługi agencji SEO – realne zyski dla Twojej firmy

Firmy oraz administratorzy stron internetowych, którzy chcą pojawiać się na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na minimum trzy sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to podjęcie starań osobiście. Nie posiadając rozeznania w problematyce SEO i nie monitorując każdego dnia doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać poprawnie i […]

Produkcja filmów dla biznesu – rodzaje filmów promocyjnych

Czasem obraz jest wart więcej niż tysiąc słów – to znane wszystkim powiedzonko. Potwierdza się ono również w reklamie, która od lat wykorzystuje wizualne środki przekazu. Zaczynano od fotografii, aczkolwiek wraz z rozwojem techniki i wzrostem dostępu do kinematografii, a następnie telewizji oraz internetu, powoli zastąpiły je filmy. Dziś filmy stanowią jeden trzonów lokalnych i […]

Wideopromocja biznesu – wykorzystaj filmowanie z powietrza

Kadry z lotu ptaka są niewątpliwą ozdobą każdego filmu. Bez względu na to, czy rejestrowane są obszary leśne, ulice metropolii czy też tereny nad rzekami bądź jeziorami, z powietrza wyglądają przeważnie znacznie bardziej widowiskowo niż z z poziomu horyzontu. Nie dziwi więc to, iż filmowanie z powietrza jest nieraz wykorzystywane przez operatorów rozmaitych produkcji – […]

Strategia content marketingowa – dlaczego warto ją mieć i co powinna zawierać?

Dobry plan to podstawa – również w content marketingu. Sprawdź, dlaczego Twoja strona powinna posiadać strategię content marketingową, co powinna ona zawierać i dlaczego warto tworzyć lub współtworzyć ją wspólnie z agencją SEO. Content marketing i jego związek z SEO Content marketing (marketing treści) to działania polegające na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami poprzez tworzenie […]