Spoty reklamowe – jak pozyskać nowych klientów?

Spoty reklamowe to zwykle 30-sekundowe produkcje filmowe, których nadrzędną funkcją jest promocja produktów lub usług danej firmy. Mogą być wyświetlane w tradycyjnych mediach (w lokalnej lub ogólnopolskiej telewizji), w przestrzeni miejskiej (monitory w komunikacji publicznej) czy też przed filmami w kinach. W czasach łatwego dostępu do sieci WWW dobrym pomysłem jest także udostępnienie spotu reklamowego w serwisach społecznościowych, przykładowo, przed filmami na YouTube albo jako treści sponsorowanej na Facebooku. Mnóstwo przykładów dowodzi, że treść udostępniana viralowo w sieci to najlepszy sposób na reklamę produktów i usług.

Produkcja spotów reklamowych – liczy się nieszablonowy koncept

Spoty reklamowe na ogół nie przekraczają trzydziestu sekund i prezentują treści w bardzo skondensowanym formacie, dlatego przy ich produkcji ważne jest twórcze, niestereotypowe ujęcie danego tematu. Ze względu na to, iż bloki reklamowe w mediach tradycyjnych wyświetlane są w przerwach pomiędzy programami, ich kreatorzy prześcigają się w pomysłach, jak zdobyć uwagę odbiorców. W produkcji spotów reklamowych ogromną rolę odgrywa też właściwie dobrana ścieżka dźwiękowa.

Filmy reklamowe – zaufaj doświadczeniu specjalistów

Produkcja spotów reklamowych to zadanie dla profesjonalistów, którzy dysponują najwyższej jakości sprzętem (kamery sportowe i tradycyjne, drony, stabilizatory obrazu, lustrzanki cyfrowe), a w swojej pracy korzystają ze zaawansowanego oprogramowanie do postprodukcji – dźwięku, montażu czy korekty kolorów. Firmy parające się produkcją spotów reklamowych zatrudniają też profesjonalnych aktorów i lektorów. Bazą dobrego filmu reklamowego jest natomiast ciekawy scenariusz, który przykuwa uwagę widzów, zadziwia ich swoja inwencją, a czasem nawet wzruszy lub pobudzi do myślenia.