Usługi agencji SEO – realne zyski dla Twojej firmy

Oferta kampanii SEO w rozsądnej cenie. Przekonaj się co dla Was stworzyliśmy.

Firmy oraz administratorzy stron internetowych, którzy chcą pojawiać się na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na minimum trzy sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to podjęcie starań osobiście. Nie posiadając rozeznania w problematyce SEO i nie monitorując każdego dnia doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać poprawnie i – najważniejsze – efektywnie. Drugie podejście to zatrudnienie na etat doświadczonego SEOwca, jednak nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu ograniczeń budżetu. Trzecia metoda to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że pomijając speców od SEO w pracują tam też osoby od kampanii Google Ads, grafiki, programowania czy copywritingu służące merytoryczną pomocą w tych obszarach.

Firma SEO – przejrzystość jej prac jest ważna

Polskich agencji SEO jest sporo. Co wziąć pod uwagę w toku doboru podmiotu, która podniesie naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Radzimy postawić na agencję, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych czy reklamowych, co roku rośnie, co niekiedy nie łączy się z jakością usług. Wybierając agencję, która istnieje od minimum dekady, można mieć pewność, iż posiada ona spore doświadczenie i może bez trudu zaprezentować pokaźne portfolio swoich byłych klientów. Agencje SEO często na swoich stronach dodają zakładkę z wykazem tzw. „kejsów”. Przed podpisaniem umowy warto przeczytać studia takich przypadków, by samemu przekonać się, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, a także to z jakimi branżami pracowała i z jakimi zadaniami się mierzyła. Godna zaufania agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: zawiadamia o planach prac na nadchodzące miesiące, jak również dostarcza raporty ze zrealizowanych działań i ich następstwa.

Kolejny liczący się aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie zakresu działań do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy odpowiada w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel doświadczonej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, aby poprosić o dodatkowe informacje o firmie, konieczne do zaprezentowania dla niej indywidualnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszukać tak po prostu online, jak np. informacja o realizowanych uprzednio działaniach SEO czy o istotnych dla klienta artykułach lub usługach, które pragnie wypromować.

Opłata za rezultaty – czy to dobry model rozliczeń z agencją SEO?

Przezornie należy podejść do agencji SEO, które oferują typ współpracy z opłatą za uzyskany wynik. W takim modelu zleceniodawca płaci agencji SEO wówczas, kiedy frazy kluczowe osiągną ustalone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top10 lub do Top3). To nadal dość popularny rodzaj rozliczeń, lecz niesie ze sobą spore ryzyko – można bowiem osiągnąć szybkie rezultaty łamiąc reguły ustalone przez Google. Codziennie uaktualniany algorytm dodatkowo nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych zleceniodawcy, zatem rzetelna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych efektów. Co do opłaty za współpracę z agencją SEO, to sporadycznie jest ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby wykonać dokładny audyt SEO, a później wykonywać wszelkie wynikłe z niego sugestie. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, koszty działań są o wiele niższe.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]