
Aby skorzystać z pomocy specjalistów agencji reklamowej Kraków, skieruj się tu.
Akcje reklamowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, dystrybutorem czy wytwórcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, natomiast mniejsze biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.
W czym wesprze Cię agencja marketingowa?
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji przydatnych w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami wspaniale orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w internecie (filmy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (obwoluty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – folderów, billboardów, stoisk targowych czy kalendarzy. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę www zamawiającego oraz opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak Instagram, Facebook i Twitter.
Do jakich firm adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie jest to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji czy targów wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, takie zadania może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę kompetentnej i zżytej ze sobą ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie planu kursów czy też organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to przekazanie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.
Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]