Zagadnienia związane ze stronami www

Blogi i o zdrowiu i urodzie – wykorzystaj je do poszerzenia swojej wiedzy

W internecie da się nadzwyczaj łatwo zdobyć informacje na dowolny temat. Internauci mają w szczególności słabość do szukania porad w wyszukiwarce Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, nierzadko nawet poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami szperania w sieci z nadzieją na samodzielne znalezienie odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to właściwy sposób korzystania z wiedzy […]

Kompendium atrakcji turystycznych w Małopolsce – wszystko na jednym portalu

Choć Małopolska to jedno z najmniejszych województw w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, więc nieraz z trudem można znaleźć coś dla siebie w ogromie informacji o zbliżających się imprezach kulturalnych czy sportowych oraz najciekawszych zabytkach w Małopolsce. Strona o atrakcjach […]

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

By konsument zauważył twój biznes musisz nie tylko złożyć firmową stronę www, ale także postarać się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe rzetelne i użyteczne dla potencjalnego klienta artykuły. Ale nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Zapłaciłeś fortunę za swoją witrynę internetową, a ona nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w nowoczesne rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się mimo intensywnych działań? Najpewniej powodów należy szukać w małej widoczności w internecie. Internauci zwykle używają wyszukiwarek – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, […]

Jak poprawnie przeprowadzić audyt SEO?

Promocja marki czy firmy w internecie wymaga pozycjonowania, które obecnie jest absolutną podstawą marketingu internetowego. Natomiast kiedy rozpoczyna się pozycjonowanie, trzeba najpierw przeprowadzić audyt SEO. Jest on niezbędny również w przypadku już istniejących stron, pozycjonowanych od dawna, które jednak mimo intensywnych działań zajmują odległe pozycje w wynikach wyszukiwań. Podpowiadamy jak wykonać audyt SEO. Audyt SEO, […]

Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszym kryterium, którym kierują się klienci. […]

Google Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?

To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz w jaki sposób korzystają z proponowanych pozycji. Gromadzenie tego typu danych powinno być podstawą w planowaniu rozwoju witryny. Jednak aby to skutecznie robić, potrzebne są […]

Audyt SEO – pierwszy krok do wysokich pozycji w wyszukiwarce

Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza ewaluację przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem różnych obszarów, m.in organizacyjnych i finansowych, a także ocenę możliwości rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza zatem audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony internetowej, oceniająca różne jej elementy, jak hierarchię nagłówków, kod strony, meta opisy i […]

Co jest najważniejsze w projektowaniu stron internetowych?

Funkcjonalność witryn internetowych bierze się w szczególności z ich projektów. Projektując witryny www należy nie tylko pamiętać o walorach wizualnych, ale również doświadczeniu klientów – jeżeli nawigacja po serwisie przysporzy im trudności, od razu wejdą na inną witrynę lub zdecydują się na usługi konkurencji. Żeby zatem witryna dała nam spodziewane zyski, powinniśmy zatroszczyć się o […]

Indeksowanie strony w Google – jak przebiega ten proces, ile trwa i czy można go przyspieszyć?

Wyszukiwarka Google jest dla wielu właścicieli witryn głównym źródłem pozyskiwania ruchu na stronę. To, jak szybko dany adres pojawi się w wynikach wyszukiwania, może mieć realny wpływ na nasz biznes. M.in. dlatego warto wiedzieć, jak przebiega proces indeksowania oraz czy można go przyspieszyć. Jak przebiega indeksowanie strony? Dodawanie stron do indeksu oraz wyświetlanie wyników wyszukiwania […]