Zagadnienia związane ze stronami www

Ile kosztuje strona internetowa? Aktualne ceny i czynniki wpływające na koszt strony www

Ile kosztuje strona internetowa? Aktualne ceny i czynniki wpływające na koszt strony www Strony www To, ile kosztuje strona internetowa, zależy od wielu czynników. Poznaj kluczowe elementy, które wpływają na ostateczną cenę strony www i dowiedz się, jak dokładne określenie potrzeb i funkcjonalności może wpłynąć na budżet Twojego projektu. Podajemy konkretne przedziały cenowe standardowej strony […]

Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak […]

Blogi i o zdrowiu i urodzie – wykorzystaj je do poszerzenia swojej wiedzy

W internecie da się nadzwyczaj łatwo zdobyć informacje na dowolny temat. Internauci mają w szczególności słabość do szukania porad w wyszukiwarce Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, nierzadko nawet poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami szperania w sieci z nadzieją na samodzielne znalezienie odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to właściwy sposób korzystania z wiedzy […]

Kompendium atrakcji turystycznych w Małopolsce – wszystko na jednym portalu

Choć Małopolska to jedno z najmniejszych województw w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, więc nieraz z trudem można znaleźć coś dla siebie w ogromie informacji o zbliżających się imprezach kulturalnych czy sportowych oraz najciekawszych zabytkach w Małopolsce. Strona o atrakcjach […]

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

By konsument zauważył twój biznes musisz nie tylko złożyć firmową stronę www, ale także postarać się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe rzetelne i użyteczne dla potencjalnego klienta artykuły. Ale nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Zapłaciłeś fortunę za swoją witrynę internetową, a ona nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w nowoczesne rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się mimo intensywnych działań? Najpewniej powodów należy szukać w małej widoczności w internecie. Internauci zwykle używają wyszukiwarek – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, […]

Jak poprawnie przeprowadzić audyt SEO?

Promocja marki czy firmy w internecie wymaga pozycjonowania, które obecnie jest absolutną podstawą marketingu internetowego. Natomiast kiedy rozpoczyna się pozycjonowanie, trzeba najpierw przeprowadzić audyt SEO. Jest on niezbędny również w przypadku już istniejących stron, pozycjonowanych od dawna, które jednak mimo intensywnych działań zajmują odległe pozycje w wynikach wyszukiwań. Podpowiadamy jak wykonać audyt SEO. Audyt SEO, […]

Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich content, co powinien zawierać i jakie cele realizuje. Co to jest Customer Experience? Duża konkurencja wśród sklepów internetowych sprawia, że cena produktu przestaje być najważniejszym kryterium, którym kierują się klienci. […]

Google Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?

To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz w jaki sposób korzystają z proponowanych pozycji. Gromadzenie tego typu danych powinno być podstawą w planowaniu rozwoju witryny. Jednak aby to skutecznie robić, potrzebne są […]

Audyt SEO – pierwszy krok do wysokich pozycji w wyszukiwarce

Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza ewaluację przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem różnych obszarów, m.in organizacyjnych i finansowych, a także ocenę możliwości rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza zatem audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony internetowej, oceniająca różne jej elementy, jak hierarchię nagłówków, kod strony, meta opisy i […]