Pozycjonowanie strony w Google - usługa dla Ciebie

Funkcjonują 3 kluczowe strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu najistotniejsze jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się najczęściej:
– miejscowość (np. “gitarzysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Polesie”)
– państwo (“filharmonia Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do odbiorców rezydujących w tym samym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Dalszy typ pozycjonowania to dobre i wypróbowane wyjście dla właścicieli firm posiadających niewielki budżet na reklamę. Za sprawą poprawnego doboru słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z daną branżą, ale również koszty reklamy w Google Ads mocno się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także dużo niższą konkurencję. Kluczowe jest również to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie sportowe puma Ignite Limitles czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 3 czarna,
– telefon LG Q60 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne szczególnie dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo szeroką ofertę artykułów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, Dzień Matki lub koncert popularnego piosenkarza. Ten wariant pozycjonowania będzie bardzo efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Na ogół pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. W większości wypadków trzeba zainicjować je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową albo uzupełnioną treść strony.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]