Więcej o pozycjonowaniu sklepu internetowego na http://bit.ly/2ePYBwr

Pozycjonowanie stron to wiele prac mających na celu poprawienie obecności stron w organicznych (czyli w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Inną zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, usługi bądź produktu.

Google ocenia każdą stronę www pod kątem około 200 różnorodnych czynników. Wynik tej diagnozy warunkuje to, na której pozycji strona lub jej podstrona wyświetli się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uważają m.in. prędkość ładowania, jakość contentu, a takżelinkowanie (off-site oraz on-site).

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, internaucie zostanie przedstawiony wykaz stron, których zawartość została uznana za najbardziej dopasowaną do szukanego hasła. Które adresy pojawią się w SERP najwyżej? Z reguły te, których treść jest odpowiednio nasycona trafnymi frazami kluczowymi. a jednocześnie unikalna. Na pozycje wpływ ma także szybkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, ale i na komputerze), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, jak również jakość linków prowadzących do naszej witryny.

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – powierz je specjalistom z firmy SEO

Google systematycznie koryguje algorytm, z tej przyczyny zaleca się oddać pozycjonowanie oraz optymalizację stron oraz sklepów fachowcom. Słusznym wyborem jest agencja SEO, która posiada kilkuletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale też tworzenia stron oraz prowadzenia kampanii Google Ads. Powierzając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo rozwiną firmę.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron i sklepów internetowych w Google?

Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż usług bądź produktów przedsiębiorstwa. Prowadząc własny biznes nieroztropnie jest w XXI w. nie posiadać strony firmowej bądź ją utworzyć, jednak nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie kolejnych klientów. Według badań w przybliżeniu 97% osób poszukuje w internecie opinii o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak rozległej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony bądź sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa szansę, iż internauta skorzysta z naszej oferty.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]