Szukasz więcej informacji o tym, jak wybrać firmę SEO? Skieruj się na https://bit.ly/3eDsBqX.

Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc wybrać dobrą agencję SEO? Warto kierować się podpowiedziami specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google udostępniło o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozkwita zasadniczo tylko za dzięki Google. Mimo pojawienia się innych opcji, jak między innymi Baidu, DuckDuckGo lub Rambler, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest mocna, najczęściej jest to trudne bez wsparcia zawodowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest kompletną nowością, i zamieściło krótki kurs, jak wybrać solidną firmę SEO.

Najważniejsze cechy solidnej agencji SEO

Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem w kolejnych punktach naświetla, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych działań, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • zdolność oceny budżetu oraz czasu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony.

Pracownica firmy Google zaznacza również, że rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, w wielu przypadkach dającą zauważalne rezultaty zwykle po paru miesiącach działań.